2011. szeptember 6., kedd

Ichtiolos szappanok

Tegnap este vágtam fel a régen vágyott holt tengeri iszapos szappantömbömet, és mit látok? Túlmelegedett... A tömb közepén egy hosszúkás rés tátongott, tele olajjal, és hát tömény lúgszag áradt belőle. :( Erről többet nem is írok, mert egyrészt születésnapomra szerettem volna meglepni magam azokkal a szappanokkal, másrészt még soha nem szúrtam így el egyetlen adag szappant sem. Kár, hogy nem fényképeztem.
De, az élet megy tovább és íme, itt a következő adag:



Többen kerestetek már kénes szappant nálam, ezért készítettem ezeket a szappanokat. Összetételük: olivaolaj, kókuszolaj, pálmaolaj, ricinusolaj, sheavaj és jojobaolaj. Két mokkáskanál ichtiolt tettem kb 600g masszához. Tettem még bele teafa, citrom és borsmenta illóolajokat is, de az ichtiol elnyomta az illatukat, pedig eredetileg annak a szagát szerettem volna eltüntetni velük...:)) Ezek a szappanok pattanásos, zsíros, problémás bőrre valók, de arra nagyon. Aki bimbózó kamaszként koptatta a padot a kozmetikusnál, az talán emlékszik az ichtiolos krémek hatására, illetve a szagára. Mert mindkettő maradandó emlék...

4 megjegyzés:

  1. Hol vettél ichtiolt?

    VálaszTörlés
  2. Szia. Kérhetnék egy elérhetőséget? Szeretnék szappant rendelni. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ha van Meskád, akkor kérlek, hogy írj nekem ott üzenetet, vagy esetleg a FB-on (Báránybuborék Juhtej Szappanok). :) Köszönöm!

      Törlés