2011. június 1., szerda

Életkép

Otthon vagyunk a gyerekekkel, Réka alszik, Bendegúzzal mindketten csendesen teszünk-veszünk. Egyszercsak megszólal Bendegúz:
- Anya, megcsípte a légy a hátamat, kend be gyógyító kenőccsel!
Odamentem hozzá, megvizsgáltam a hátát, persze csípésnyomot nem láttam rajta. Levágtam egy aloe vera levelet, gondoltam az csak jót tesz az amúgy is sokat napon lévő bőrének. Ezzel kenegettem a hátát percekig, ő pedig kéjesen tűrte. Mikor végeztem a "gyógykenéssel" mindenki ment megint a dolgára. Kis idő után megint hallom vékony kis hangját:
- Anya, a hasamat is megcsípte a légy...
Elővettem a már említett aloe vera levelet, és a hasát is gondosan bekentem. Ezzel nagyon meg volt elégedve. Amikor végeztem, a biztonság kedvéért megkérdeztem, hogy a lábát be kell-e kenni. Ezt válaszlta:
- Nem anya, a lábamat nem csípte meg a légy!
És tettük tovább a dolgunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése