2015. január 20., kedd

A hétvége margójára

Jócskán lekéstem a hétvégét megint, tudom. De mentségemre szolgáljon, hogy ezen a hétvégén tartottuk Rékus "barátos szülinapját". Így hívják ők az azokat az alkalmakat, amikor a barátaikkal együtt ünnepelhetik itthon az éppen aktuális szülinapjukat.

Erről a születésnapról jutott aztán eszembe egy két évvel ezelőtti történet, mely nagyon jól példázza, hogy miért is használjunk natúrszappanokat a boltokban megvásárolható, mindenféle mesterséges anyagokat tartalmazó mosakodószerek helyett. Mert most hazabeszélek...:)

Szóval két éve történt, hogy az én gyermekeim fellázadtak. Hogy ők miért nem habfürdőzhetnek, mint a többi gyerek...ez nem igazság... szörnyűek vagyunk... Megszántam hát őket, és Rékus szülinapjára vettem egy nagy tubus habfürdőt. Olyat, amely állítólag kifejezetten gyermekeknek lett kitalálva. Nagyon örültek, és habfürdőztek. Kb. 1 hétig.

Mert ekkor ismét megjelent a rég nem látott ellenségünk, a bőrpírral társult, viszkető száraz bőr. Na, ez volt az a pillanat, amikor én is igazán elkezdtem hinni a natúrszappanokban. Mert az addig OK, hogy jó a bőrnek alapvetően, mert csak természetes alapanyagokból van, és hogy hosszútávon egészséges, és még környezetbarát is. De azt még én sem hittem volna, hogy ahogy "lecseréljük" őket, akárcsak egy kis időre is, szinte azonnal, ilyen expliciten jelentkeznek a korábbi problémák! Nagyon meggyőző élmény volt...

Nyilván a habfürdőt már nem tudtam elkobozni, mert ajándék volt, de szerencsére gyorsan elfogyott aztán. Kicsit segítettem neki...;) Aztán jöhetett megint a kakaóvajas krém, hogy rendbetegye a bőrszárazságot, és persze visszatértek a kisvirágos, kisautós, mozdonyos, kakaós, rózsaszín, vagy éppen zöld jóbarátaink: a natúrszappanok. Azóta is velünk vannak, ha pedig habfürdőzni támad kedvük, akkor egy-egy este teszünk a vízbe egy adagot a tenzides, SLS-mentes samponunkból. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése