2014. november 2., vasárnap

Secret swirl

Ezek a szappanok egy új technikával készültek, melynek a neve: secret swirl.
A tutorial innen van: http://arte-jabon.blogspot.hu/2010/02/tutorial-mantra-swirl.html; ez a készítő hihetetlenül profi, nagyon ügyes, és biztosan van egy csomó ideje...:))

Az én masszám összetétele teljesen véletlenül nagyon hasonlított az ő általa bemutatott szappan összetételéhez, a különbség annyi volt, hogy az enyém alapvetően kevésbé volt folyékony, és hamarabb is szilárdult. Ezek miatt a tulajdonságok miatt a középre becsorgatott fekete szappanmassza nem tudott elég mélyre lehatolni.

Az én eszközöm a következő volt:


Ez egy kb. 1 cm széles bádoglemez darab, ezzel készült a szappan mintája, a belinkelt tutorialban szereplő rajznak megfelelően. Mivel – mint ahogyan írtam – az én masszám alapvetően "szilárdabb" volt, ezért én az elején, amikor a tömb közepébe beleraktam ezt az eszközt, 2-3x letoltam vele a masszát a tömb aljára, így sikerült ezeket a képen látható kis erecskéket belevarázsolni a szappanokba.



Ezt persze ki kell amjd próbálni egy sokkal folyékonyabb szappannal is, majd mutatom....


A kakas:

És mai záradékunk a következő: Megérkezett hozzánk a kakas...:)

Kakasunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése