2014. november 15., szombat

Flowers in soap

Ez a szappan egy youtube video alapján lett tervezve, ha ezen a néven rákerestek, akkor egy nagyon szépen elkészített szappant találtok, bár abban a formában, ahogy ott a készítő bemutatja a kisebb darab szappanokon nem fog a minta érvényesülni. Így én átértelmeztem olyan formára, hogy a 100g-os szappanokon is látszon a minta.

Ennek a virág mintának az elkészítése nagyon egyszerű. Én fekete-fehéret csináltam, mert mostanában ez a mániám...:)

Itt olvashattok arról, hogy hogyan tudtok olyan masszát készíteni, amelyik nem keményedik meg idejekorán (még akkor sem, ha mondjuk méhviasz van benne, ami erőteljesen keményít...). Ha ilyen lágy a massza, akkor elegendő időnk van alkotni. Azért nyilván túl sok időt ne töltsünk vele, tehát viszonylag fürgén alkossunk, hogy ne hűljön ki a masszánk teljesen.

Válasszuk ketté a masszánkat, az egyik felét fehérre, a másik felét feketére színezzük. A képen látható szappanformába (ez egyébként lehet más alakú is, például még szív alakúban tudom elképzelni) öntsük előbb a fekete színt, (de vigyázzunk, hogy a minta elkészítéséhez hagyjunk egy kicsit belőle) úgy a háromnegyed részéig, majd töltsük meg teljesen a fehér színűvel úgy, hogy a massza a forma tetjéig érjen.
Ez után a rajzon látható módon cseppentsünk kis cseppeket a feket masszából, majd ugyancsak a képen látható rajz alapján kenjük szét, például egy hegyes késsel. Ez a levél rész lesz. A végén, hogy a levelek szépen felfelé álljanak (ezt az én mintámban nem csináltam meg...), kb 5 mm-re a kész levéltől, készítsünk felfelé ívelő vonalakat a levél két oldalán. ha ez készen van, akkor jöhet a virág. Ennek elkészítéséhet egyetlen cseppre van szükségünk, melyet aztán csillag alakban a csepp közepétől kifelé széthúzunk.

És már készen is van! :)

A minta elkészítése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése