2014. november 9., vasárnap

A szomabati bejegyzés helyett...

Igen, kicsit elcsúsztam, a szombatból vasárnap lett, a vasárnapból pedig hétfő, pont, mint Alice-nál, Csodaországban. Néha történnek nálunk is varázslatos dolgok...

Elkövettem egy hibát, amit most megosztok veletek, hogy Ti ne kövessétek el! Mézes szappant készítettem, melyet 2 rétegűre szerettem volna megalkotni. Ez egy egyszerű eljárás, amint megszilárdult az alsó réteg a tömbben (ez 1-másfél óra), már önthetjük is rá a másodikat. ez azért fontos, hogy a 2 fél össze tudjon "szappanosodni", ne váljanak szét. Én azonban töb, mint 24 órát vártam a kettő között, így amikor felvágtam, a 2 réteg szétvált...ez nagyon szomorú, mert 2 kg szappanról van szó...:(




Ez pedig egy kis kedvcsináló a következő hétre: flowers in soap...


És közben érkeznek a Márton-napi manók is...:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése