2011. július 11., hétfő

Ó, az a kecsketejes szappan!

Hát ilyenek lettek az első kecsketejes szappanjaim:




Rékának a nyuszis kell, ez már most látszik. :)
Ezekhez a szappanokhoz a lúgot kecsketejben oldottam (nem vizeztem a kecsketejet!!), ezen kívül olivaolajat (85%) és kókuszolajat (15%) használtam még az elkészítéshez. Illatot nem kapott, mert úgy gondoltam, hogy ha már kecsketejes, akkor legyen kövér, és pompázzon a maga natúrságában. Azt viszont nem bírtam megállni, hogy a trace-be ne tegyek egy kis mézet... Hmmm, és ahogy érik, egyre jobban érződik rajta a méz illata...
A kecsketej különösen alkalmas a száraz vagy érzékeny bőr ápolására. Magas A vitamin tartalma miatt csökkenti a ráncokat, és eltűnteti a pattanásokat is. A benne lévő tejsav az elhalt hámsejtek eltávolításában segít, ezeken kívül pedig ásványi anyagokban is igen gazdag. A kecsketej az ekcéma és pikkelysömör tüneteinek enyhítésében is segít.
A méz hidratálja a bőrt, vitaminokban és ásványi anyagokban is gazdag, és lássuk be, nagyon jó illata van! (1 db szappan kb 100g, ára 400Ft)

2 megjegyzés:

  1. Szuper, szuper! Nyuszis van még? Mert nekünk is jó lenne egy. :) Örülnének az én gyerekeim is neki nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Hát, akkor a tiétek! :) Nekünk van is még, meg lesz is.

    VálaszTörlés