2014. március 26., szerda

Amivel habosra keverjük a krémet...

Bevallom, én sokáig azt hittem, hogy krémet keverni (és itt most főleg az emulziókra gondolok) csak botmixerrel lehet. Ami nem egy hálás dolog. Sőt, mi több, roppant kényelmetlen, mert a zsíros, vajas, olajos cuccok beleragadnak a mixer legeldugodtabb zúgaiba is, és na, nehéz tisztítani. Egy tanfolyami alkalmon aztán a már beavatott "kollégák" felvilágosítottak, hogy az is egy járható út, ha gépi habverőt használok, aminek csak az egyik szárát teszem be, így a kissebb tégelyekbe is tudok krémet keverni.
Így:


Ki is próbáltam, sőt, használtam is ezt a verziót sokáig, ám ezzel az volt a baj, hogy olyan erővel "mixelt" nekem, hogy a falmegaföldis ollllyan lett...:/ szóval méreg volt. Aztán rájöttem az optimális megoldásra!! Gondolom, hogy más is bejárta már ezt a tapasztalat-útat, de azért remélem, hogy van olyan, akinek még tudok ezzel újat mondani...Szóval, a megoldást a botmixer készlethez kapott habverő fej adta. Ez nem is dolgozik túl erősen, ám annyi ereje van, hogy jó habosra felverje az emulziót. Egyszóval: gyönyörű és habkönnyű kencéket lehet vele készíteni, mikozben alapvetően nem lesz krémes a konyha, és a tisztítása is egyszerű, és gyors (tojáshab verésre meg úgysem lehet használni...). :)

Ha esetleg valaki nem tudná, hogy miről van szó, mellékelem a képet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése